Klubbens president Susanne Korduner

måndag 23 maj 2022

Vårt fokus bör vara att under devisen friendship and service utöka antalet aktiva medlemmar. Vi ska med attraktiva företagsbesök och med intressanta föredragshållare bygga upp en gemenskap och trivsel som ger mersmak.

Fokus bör ligga på att lära sig mer om Åmåls företag och företagande och nyfiket titta in i dess verklighet.

Med den kompetens vi besitter kan vi säkert både vara till hjälp och stötta nätverkandet för alla.

Vi ska försöka ha trivsamma kvällspubar med social gemenskap och  glädje. Kanske åka på utflykter och ha hemma hos hos presidenten.

Det ska kännas lekande lätt och trivsamt att vara med i vår rotaryklubb och gemenskap ska stå i fokus.

Att tuppen är en morgonpigg klubb är bara till nytta för oss alla, vem vet, kanske ett gympass hamnar på agendan?

Framför allt ska vi bygga på gemenskap och den kompetens vi besitter. I Åmål finns massor att nyfiket titta in på och tillsammans med Säffle Rotaryklubb kan vi utveckla våra klubbmöten.

Jag ser fram emot att tillsammans med er alla få tuppen att lyfta eller ja åtminstone bli fler medlemmar.

Heja Tuppen!

Susanne Korduner